2 Mart 2014 Pazar

Mina 14 Aylık

Canım kızım,
14. Ayını bitirdin.
Bu ay bir kaç adım attın, yavaş yavaş kendine güveniyorsun.

Kelimeler arasındaki bağlantıları anlıyorsun bir kaç aydır.
Mesela; kahvaltı edecek miyiz diye baban sorduğunda sen mamma diyorsun.
Ya da canım çorba istedi diye kendi aramızda sohbet ettiğimiz sırada sen yine mamma diyorsun:)

Geçen gün teyzen gelmiş bizim eve, Mina bugün eve kim geldi diye sordum akşam abboo dedin.

Bana hala anne demiyorsun.
Hiç bir şey demiyorsun hatta bana.
Acaba hep birlikteyiz diye mi?

Çocukları ve köpekleri çok seviyorsun.
Özellikle parktaki köpeklerle aran çok iyi.
Hiç korkmuyorsun.

Hala televizyon izlemiyorsun, arada belgesellerdeki hayvanları gösteriyoruz.
Nasıl da mutlu oluyorsun, çığlıklar atıyorsun.

Bu ay çok radikal bir karar aldım ve bundan sonra odanda yatmana karar verdim.

Ilk gece biraz zor oldu, çünkü aynı zamanda gece memesinden de vazgeçmeni ve deliksiz uyumanı istiyorum.
3 gündür gece meme istemiyorsun, bir kaç defa uyanıyorsun ama uykuya sorunsuz geçiyorsun.
Uyandığında kuşlar iyi geceler diyorum hemen bana sarılıp uyuyorsun.
Evet, birlikte yatıyoruz hala.
Ilk uykusa kendi yatağına koyuyorum, uyandığında yanıma alıyorum.
Gece memesinden vazgeçtikten sonra kesintisiz uyuyacağını düşünüyorum.
O vakit, hep yatağında uyuyabilirsin:)

Artık günün özetini anlatıyorsun bize.
Mina, bugün ne yaptınız diyorum kim anlatıyorsun bir şeyler.
Abbii deyip işaret parmağını gösteriyorsan anlıyoruz ki Zeynep teyzenin oğlu Ayberk uğramış:)

Kuzenin Eliz ile buluştuğunda ona öyle sevecen davrandın ki...
Sarıldın sonsuz bir sevgi ile, ve çok mutlu oldun.
Diğer kuzenlerinlerinle de çok mutlu oluyorsun.
Özellikle Damla kuzenin sana çok benziyor.
Bunun farkındaymışsın gibi sarıldığında elini sırtına pata pata diye vuruyorsun tıpkı büyüklerin birbirine yaptığı gibi.
Telefonda kuzenlerinle konuşuyorsun artık.
Alooo diyorsun ve daha başka şeyler:)
Anlamasak da çok mutlu olduğunu görüyorum.

Artık bizim yediğimiz bütün yemeklerden yiyorsun.
Sana bebe bisküvisi yaptım bugün ilk kez ama fırındayken komşuya gittim.Zamanını kurdum ama baban bakmamış onlara ve yanmışlar.
Hepsini çöpe attım:((
Belki de iyi oldu, çünkü pekmezle yapmıştım ve pekmezin pişmesi iyi değil diyorlar.
Meyveleri haşlayıp, tatlı tadını oradan elde edeceğim.
Söz, en kısa zamanda tekrar yapacağım.

Babanla dans etmeyi çok seviyorsun.
Genelde bir şarkısın sen şarkısında dans ediyorsunuz.



Bu ay Paco de Lucia öldü.
Sen onun müziklerini dinleyerek büyüdün.
Onun için dans ettin, onun müziğinde.
Paco dede sonsuz ışığa gitti Mina:((

En sevdiğim an; işten geldikten sonra başını göğsüme yaslayıp, telaşsız öylece oturman.

En sevdiğim koku; kendi başına yemek yerken akan yemek sularının boynunun altında oluşturduğu acılı ekşili sushico çorba kokusu...

Işığımsın sen benim. Ve hayatımın kaynağı!

Seni seviyorum
dinamikannen






















2 yorum:

  1. Gece deliksiz uyuması için bende yardım aldım çünkü işe başlayınca her iki saatte bir kalkmamız olanaksızdı. Doktoru da zaten 8 kiloyu geçtikten sonra gece emmesi gereksiz dedi ve kalkmaları tamamen sizin onun yanına gideceğinizi bildiği için demişti. 3 gece yanına gitmezseniz alışır ve ona şu mesajı vermiş olursunuz dedi "Ela senin bütün gece uyuyabileceğine güveniyorum". Bizde doktorun tavsiyesine uyuduk ve şimdi Ela bütün gece kendi yatağında deliksiz uyuyor :))

    YanıtlaSil
  2. Ay harika, Mina'da başladı deliksiz uykuya ama biz hala üçümüz yatıyoruz.
    Üçümüzün yatması Mina'nın talebi ile alakalı değil, bizim talebimizle alakalı sanırım :)
    Kendi yatağında yatmasının çok büyük avantajı vard ama ben henüz ayrılmaya hazır değilim sanırım.Yaza doğru onu da yapacağız ama :)

    YanıtlaSil