4 Mayıs 2014 Pazar

Anlar - Minik Mor Çoraplar


Bugün bizim yatağın yanı başındaki mor çoraplarını aldın.Ben üzerimi giyinirken açık olan babanın çorap çekmecesine minik mor çoraplarını koydun ve "odduu" dedin.
Olmadı Mina'cım orası babanın çorap çekmecesi, seninki senin odanda dedim.
Sonra pıtır pıtır benim elbise dolabımın önüne geldin ve sürgü dolabı ittirip minnok çoraplarını oraya koydun.
Kocaman dolapta o minik mor çorapları sanırım hayatım boyunca unutmayacağım.

Evden çıkmam gerekiyordu işe gitmek için, Zeynep teyzen geldi ve bugün çorap eşleştirme oyunu oynamanızın güzel bir fikir olacağını söyledim.

Bu arada Zeynep teyzen de seni özlediğini söyledi hafta sonu boyunca.

Büyüyorsun Mina'cım, bizim sevgimiz de özlemimiz de büyüyor her geçen gün.
Işe gitmek bana hiç zor gelmezdi, çalıştığım süre boyunca hiç Pazartesi sendromu yaşamadım ama her geçen gün, verdiğin tepkiler, bana yoldaş olman, komik hallerin, ağlak hallerin senden ayrılmamı çok zorlaştırıyor.

Bir gün birileri kafana çorap örmeye kalkarsa şu hayatta, bu çorap hikayesini hep hatırla.
Bundan daha güçlü bir hikaye yok çünkü benim nazarımda...

Seni çok seviyorum,
Mommikooo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder