29 Mayıs 2014 Perşembe

Taşınıyoruz!

Taşınıyoruz.
Taşınmak yenilenmek demek benim için.
Yeni hayat...
Ofisim taşınıyor.
Tam 10 yıldır Harmancı Giz'den attım adımını.
Ne çok mutlulukla, stresle,hüzünle, sevinçle...
Yakın zamanda iş değiştirdim, grup şirketi olduğu için yine aynı binada kaldım.
Yine Harmancı Giz'de...

Harmancı Giz'de en sevdiğim bir kaç yerden bahsetmek istiyorum.

Don Kişot odası 

Güzel dostluklar edinildi, güzel kahveler içildi bu küçük odada.
Bu küçük odanın anlamı çok başka benim için.
Kızıma süt çektiğim yerdi.
Müzik açardım ya da videolarına bakardım.
Özlem doludur bu oda, kızıma olan özlemimim ağzına kadar doludur, taşar dışarı...

Duvarında; "imkansıza erişmek için, absurdu de denemelisin" yazar.
13 ay süt çekmemin sırrı bu cümle de saklıdır belki de.

Telefon görüşmeleri, iki dakikalık kahve molası, bir-iki sohbet...
Başı ağrıyana, sancısı olana revir olur ara ara.
Herkes sever bu odayı.
Samimidir...

Tuvaletin önündeki aynayı da çok severim.


Mina'nın geleceğini ilk kez kendimle burada paylaşmıştım.
Aynaya bakarak;
"Senin bir bebeğin olacak, anne oluyorsun Tuğbaaaaa"  diye çığlık atmıştım.
Sessiz çığlıklardan.
Bir de Fappik en çok "Selfie" yi çeken kişidir bu aynanın önünde.

Bugün son gün...
Tebdili mekanda ferahlık vardır.
Hem terasımız bile olacak.
Plaza havasından kurtulup daha çok hava alan bir yerde çalışacağız.
Daha güzel işler çıkacağına eminim.
Hava alan zihinler, havalı işler...

Yeni yerimizde, yeni ofisimle ilgili anılar birikecek bundan sonra.

Son dakikacı insanlardan biri olarak hala eşyalarımı toparlamadım.
Hadi yavaş yavaş toparlanayım bari...
Hoşçakal Harmancı Giz:)




Sevgilerimle,
dinamikanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder