8 Ocak 2013 Salı

Koy Ordan Bi Göbek Havası

Göbek.göbek deliği.
Bir çok şey söylenebilir bu konuda.
Annem göbek meselesini çok önemser.
Tüm torunlarda ilk baktığı şey odur.
Sonra kundak yapsak mı yapmasak mı konuşulur.
Ne zaman düşecek diye gün sayılır.
Ben de endişe duyarım,huylanırım.
Sonra cesaretimi toplar alkollu bakımını yaparım.
Komik ama annembu konuyu çok önemsediğinden , biz 5 kardeşin göbek deliği çok güzeldir.
Göbek deliğinin güzeli mi olur, saçmalama demeyin.
Oluyor.
Bir gün size gösteririm isterseniz:)
Neyse efendim,ben de annemden dolayı çok önemserim bu konuyu.
Ne zaman düşecek,bakımı nasıl yapacağım falan derken,alkollu mendili koyarken buldum kendimi.
İlk doktor randevumuza 4 ocak'ta gittik.
Doktor, güzel bakmışsın,bakımı böyle yapacaksın diye bana gösterirken çaaat dedi düştü göbek.
Ben ağla ağla ağlaaa.bu kadar erken düşmesi normal mi diye sordum.normalmiş.
Sonra şöyle bir şey duydum.
Doğumdan sonra tatlıyla beslenen annelerin bebeklerinin göbek bağı çok daha önce düşüyormuş.
Ee ben kendimi çikolata, tatlı şelalesine bırakmıştım ilk iki gün.
Doğru olabilir.
Sonra bir torbaya koyup verdi doktor.
Evde "mina'nın ilkleri kutusu" var.ilk tahliller,ilk hastane bilekliği...
Bu kutuya koyduk şimdilik.
Bu kutu benim için "yangında kurtarılacak ilk şey"
Ne yapacağımızı henüz bilmiyoruz.
Genelde okulun bahçesine gömülür, çocuk okusun diye.
Bazı insanlar Harward'ın bahçesine falan gömüyor:)
Bakalım, karar verdiğimizde yazarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder