30 Ocak 2013 Çarşamba

Sıradaki Şarkı Sizin İçin Gelsin

http://www.radyovoyage.com

Hikayesi olan şeyleri çok severim.
Bir çok anım da hep güzel hikayelerden oluşur.
Hamileyken hep radyovoyage dinledim.
Zaten pek çok severdim.En sadık dinleyicilerden biriyim sanırım.

Doğum dalgalarını hissederken de yine radyovoyage dinliyordum.
Mina, 1 Ocak 2013'te doğal doğum ile 00:50'de gelmişti bize.
Bu saatte çalan şarkı Mina'nın şarkısı olacaktı.
Tabi ki o saatteki konsantrasyon Mina'yı dünyaya getirmek olduğu için şarkıyı not etmeye fırsat olmadı :)
Twitter'dan radyovoyage'a yazdım, mail yolu ile şakıyı göndereceklerini söylediler.
Kızımın şarkısını bekliyoruz.
Yetmez, ilk seyahat edeceğimiz ülke bu şarkıyı söyleyen kişinin ülkesi olacak.
En baştaki radyo linkini açtıysanız ve dinliyorsanız, bu şarkıyı söyleyen kişinin ülkesine seyahat edin siz de.
Belki de unutamayacağınız bir seyahat olur bu.
Mina'dan size gelsin bu şarkı.
Sevgiler,
dinamikanne

1 yorum:

  1. waayyy harika bir haber bu... Nereye gideceksiniz çok merak ettim:)

    YanıtlaSil