29 Nisan 2013 Pazartesi

29 Nisan Dünya Dans Günü Kutu Olsun






Bugün Dünya Dans Günü.
"Uluslararası Dans Günü Mesajı" nın hedefi tüm siyasi, kültürel ve etnik engelleri aşarak ortak dil olan Dans aracılığıyla insanları bir araya getirmek, bu sanatın evrenselliği içinde eğlenmek ve kutlamaktır." diyor vikipedi.
Daha iyi bir dünya için; dans etmek, dans ettirmek gerekli.
Dans eden insanların daha açık, daha net olduğunu düşünürüm.
Kendi bedenine söz geçirebiliyorsun, disiplin ediyorsun, daha ne olsun.
Bedene disiplin, ruhlara özgürlük diye bir sloganı vardı bir dans okulunun.
Ne doğru.

Flamenco ile yollarımız 5 yıl önce kesişmişti.
Gittim geldim,arada bir başka okullarda workshoplara katıldım.
Flamenco beni, ben flamencoyu sevdim.
Hayatımın hep bir anında flamencoya özel detaylar olduğunu farkettim.
Mesela çoook alakasız bir yerde flamenco bir şarkı çalıyor.
Yine çoook alakasız bir yerdeki masa örtüleri puantiyeli.
Minik detaylar, büyük hazlar :)

Bugüne özel Mina dans etti.
İşte bunu paylaşmak istiyorum sizlerle.
Hamileyken millet Mozart dinler, ben flamenco dinledim.
Ve işte sonuç.
Hamileyken dinlediğin müzik, çocuğu etkiliyor, o müziği doğduğunda tanıyor.

Ve sevgili kızım;
Bu blogu senin için yazıyorum.
Çünkü ; söz uçar, yazı kalır.
İyi ki bizimlesin.
Seni seviyorum
dinamikanne



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder