19 Nisan 2013 Cuma

Hamilelik 8 Aya İniyor


Evet, yanlış okumadınız.
Hükümet kararı değil :)
Hayat...
Çevremdeki bütün hamileler erken doğum yapıyor.
Ben de 35+7 de doğum yaptım.8. ay içersinde erken doğum.
Beslenme şeklimizin değişmesinden, hormonlu yiyeceklerin vücudumuzda fink atmasından kaynaklı  tüm dengemiz değişiyor.
Hamilelik ve bebeğin doğum gününü hesaplarken 8. ayı da dikkate alın derim.

İyi yanı ;
  • Doğum stresine girmiyorsunuz.Beklemiyorsunuz.Aniden oluveriyor.
  • Son ay çok ağırlaşıyormuş insan.Çok fazla ağırlaşmadan işi bitiriyorsunuz.

Kötü yanı;
  • Bebeğim sağlıklı olacak mı, küveze girecek mi stresi.
  • Eğer son dakikacıysanız ve bebek ile ilgili eksikleriniz varsa bu fena...
  • Bebek geldi, odası henüz gelmedi ve kıyafetleri ortalıkta..

Ben bunların tümünü yaşadım.
Göçebe ruhlu bir insan olduğum için tüm bu kaotik ortamdan da ayrı bir keyif aldım.

Her şeyi oluruna bırakmak lazım.
Sevgiyle,
dinamikanne




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder