5 Haziran 2014 Perşembe

Canımın Doğumgünü

25 Mayıs en sevdiğim günlerdendir.
Bugün benim can yoldaşım dünyaya geldiği gün.
Geçen yılı Antalya'da kutlamıştık.
Genellikle bu bahane ile de yılın ilk deniz tatilini yapmış oluruz.
Ben hemen bir kaç yol hikayesi çizmiş olurum kafamda.

Bu yıl toplantıları ve iş yoğunluğu nedeni ile İstanbul'da kaldık.
Sabahtan ofise geçecekti ancak bir kahvaltıyı bize çok görme dedik ve daha önce ailecek ilk kez gideceğimiz bir yeri tercih ettik.
Burası nakkaştepe sırtlarında önü alabildiğine çim, küçük bir oyun parkı ve mini hayvanat bahçesi olan bir yer.
Manzara nefes kesiyor.
Sabahın köründe gittiğimiz için ilk müşteri bizdik.
Lezzetli tabakları olan bir yer aynı zamanda.

Mina buraya bayıldı, Fatih messt oldu.

Biz kahvaltı ederken Mina çayırda dolaştı.

Çok keyifli ama hızlı bir kahvaltıydı.

Ne olursa olsun, hiç bir özel anı kaçırmamak gerekli.

Her şey geçiyor, güzel anılar kalıyor.

Ben boğaz falan bilmem, önce kendi boğazım:))



Benim canım sevgilim, Mina'nın harika babası iyi ki doğdun.
Seni seviyorum.

Yaş 35 olsa da yolun yarısı falan değil, daha en güzel zamanlarımız yeni başlıyor.

Birlikte nice güzel, sağlıklı, eşsiz zamanlara...
Seni seviyorum!


Bugün benim babam doğmuş.
Babbbaaabbbaaammmm!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder