5 Mart 2015 Perşembe

Anlar - Ben odamda yatacağım

2 yaşını geçtin biraz.
8 ay sepette yattın yanımızda.Sepete sığmayınca yatağımıza geldin.
Odanda yatırmadım, koynumda yatırmayın tercih ettim.
Benim doğrum buydu.
Özlüyordum seni.
Akşam geliyoruz işten bir iki saat birlikteyiz... Vakit geçiyor hemen. Doyamıyorum sana.

Bugün ilk kez kendin dedin ki;
Babacıııım ben artık odamda uyuuuucam.
Babanla ben sana şarkı söylemeye başladık; 

Bizim kızımız büyümüşşşşş, yatağındaaaaa yatmak istemiş... Bravo kızımızaaaa, bravoooo.

Öyle çok sevindik ki...
Babanla bu şarkının provasını yapmamıştık ama hem melodi hem de sözler sanki daha önce bir kaç prova almışız gibi çıkıverdi ağzımızdan...

Saniyeler içinde üzüldüm, gözlerim doldu...
Birden büyüyüverdin sen bebeğim derken dedin ki; anneeeeeee ben yatağımda yatmiiicammm. 
Ne yalan söyleyeyim, sevindim. 
Hatta ufak çaplı bir göbek bile artım diyebilirim.

Ohh bir daha ki kararına kadar birlikteyiz bebeğim...

Seni seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder