1 Ekim 2013 Salı

ŞŞŞŞŞŞŞŞTTTTTT! Yoga zamanı!

Mina'yı 5 aylık hamileyken başlamıştım yogaya.
Daha önce de yoga yapıyordum ama "hamile yogası" hep heyecanlandırmıştı beni.
Evet işte o gün gelmişti.
Daha önce başlayamamıştım, Mina'nın adı o zamanlar Mercan'dı karnımın içinde.
Küçük Mercan annesini biraz üzmüştü, o yüzden biraz daha beklemem gerekiyordu.
5 ay geçti ve heyecanla Cihangir Yoga'ya gittim.
Hatta telefonda, ders veren hocanın çocuğunun olup olmadığını sormuştum.
Derinlemesine analiz :)
Beni tanıyanlar bilirler.Mükemmeliyetçi ve didik didik araştıran biriyim.
Şans bu ya, ders veren hoca da hamileymiş.
Bu şekilde içim daha çok rahat etti.Tüm hareketleri, hamile olan birisi yaptıracaktı.
Bu durumda hiç bir şekilde endişe etmem gerekmiyordu.
Çok güzel bir kaç ay geçirdim.
Güzel insanların, güzel enerjileri ile dersleri tamamladık.
Hamilelik üzerine konuşmalar, bir sürü annenin enerjisi, bebeklerin enerjisi, ahşap kokusu ile karışmış plastik matlerin kokusu ve şşşşşşttttttttt...

Hala görüştüğümüz Ferhan Hoca'nın tavsiyesi ile derslerde ellerimizden biri kalbimizde, biri karnımızda "şşşşttttt" diyorduk.
Bu sesler bebek ile anne bağını kuvvetlendiriyormuş.
Mina doğduktan sonra da şşşştttttt sesini duyduğunda varolan durumunu değiştirmeden hayatına devam ediyor.
Onu uyuttuğumda birinden bir şey isterken ki bu genelde canım sevgilim oluyor ona şşşşşttttt diyorum.
Kabul ediyorum, bu biraz sinir bozucu olabiliyor ama bu şşşşşttttt, o bilinen şşşştttt lerden değil.
Ben de hiç sevmem o diğer türlü şşşşştttt leri.
Eğer size de bir gün şşşşşşttttt dersem, bunun nedeni bu işte.
Bilin istedim.
şşşştttttt
sevgiyle,
dinamikanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder