19 Haziran 2014 Perşembe

Mini minnacık örümcek (its bitsy spider)

Bu yazı bu şarkı ile tavsiye edilir.


Bir örümcek var ki beni derinden etkiliyor şu günlerde.Nasıl içli bir hikaye.
Oluğa tırmanmaya çalışan bir mini minnacık örümcek yağmur yağdığı için aşağı yuvarlanıyor, sonra güneş geliyor ve bulutları kovuyor.
Güneş açınca yerler kuruyor bizim mini minnacık örümcek duvara tırmanıyor.
Mutlu son!

Mina'ya yeni bir aktivite oluşturdum.
Önce ben şarkıları ezberliyorum sonra hareketleri ile birlikte evde son ses söylüyoruz.
Baba şikayetçi bu durumdan, bütün gün çalışırken dilimde mini minnacık örümcek vardı diyor.


Ben bu çocuk şarkılarını öğrenmeye yeni başladım sayılır.
Mini mini bir kuştan başka bir şey bilmediğim doğrudur.

Mini minnacık örümceğin bu versiyonlarına bayıldım.
Her müzik türüne uyarlanmış, sonsuz kere dinleyebilir sanki.
Tabi o zaman baba bizi ne yapar o konuda hiç bir fikrim yok.

Var mı piyasada şöyle rekor kıracak başka şarkı?

Hadi bugün mini minnacık bir çocuk sevindirelim.
Tanımasak, bir kez daha görmeyecek olsak bile, sohbet edelim.

Çocuklar, siz ne güzel şeylersiniz!

Sevgiyle,
dinamikanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder