17 Şubat 2015 Salı

Anlar - Var diiil!

Televizyon izlemeni onaylamıyorum.
Tek bir çizgi film var, coşkun öyle yüksek ki karşı koyamıyorum buna. Izin veriyorum bu çizgifilmi izlemene.Hatta hep birlikte izliyoruz, elele tutuşarak.

Can.
Ben Can, bu benim sevimli ailem şarkısına duyunca omuzlarını bir o tarafa bir bu tarafa sallıyorsun.
Dünyanın en mutlu insanayım seni böyle izlediğimde.
Öyle büyük coşku hissediyorsun ki...
Aşk sanki bu...
Benim sana duyduğum aşk gibi, heyecan gibi...
Kumandayı eline aldın, Tv'yi açtın, kanal değiştirdin ve "burada Can var değil" dedin... 
Can yok, henüz başlamamış.
Bir başka kanala geçtin, "anne Can var değil" dedin.
Başka türlü bakıyorsunuz hayata siz çocuklar...
Can var olmayabilir ama ben seninle varoldum...
Hep diyorum ya sen doğdun, ben oldum bebeğim.
Seni seviyorum
Annen








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder