5 Şubat 2015 Perşembe

Ben seni bekledim baba!

Uyumuyorsun bir kaç gündür.
21:30 gibi yatağa giriyoruz ve bbbbuuuuu diyorsun, su getiriyorum içiyorsun.Sonra bir kez daha bbbuuuuu diyorsun, duymazdan geliyorum, 5 dakika hiç aralıksız, susmadan bbbbuuu diyorsun. Kalkıyorum, getiriyorum sonra anne çişşş diyorsun.
Çişe gidiyoruz, çiş yok.
Yatağa geliyoruz, anne bbbuuuu diyorsun, sonra tekrar çiş.
Çişe gidiyoruz çiş yok...
Böyle sürüyor. Mina diyorum uyumalıyız artık.
"Büyüme hormonlarııııııı, gitmeyin bekleyin Mina uyuyacak diyorum."
Anne diyorsun.
"Uykum gelmedi benim daha."
Olmaz diyorum Mina uyumalıyız.

Yatıyoruz tekrar, sonra anneeee gözüme kirpik kaçtı, aç ışığı diyorsun.
Mina'cım lütfen uyuyalım diyorum.

Kapıdan bir ses geliyor, anahtar sesi.
Uçuyorsun kapıya.
Baban uzun zamandır çok geç geliyor eve, 2 gündür daha erken geliyor.
Kapıya koşup şöyle diyorsun; Baba, ben seni bekledim bak uyumadım!

O an diyorum ki, sen ne ara büyüdün de anneni oyalıyorsun böyle.
Olsun, uyuma sen, böyle sev bizi, böyle sevecekseniz uyuma o zaman diyorum.
Oysa ki daha 2 yaşında 1 aylıksın.

Seni seviyorum bebeğim.
Bizim bütün uykularımız senin olsun.




Annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder