21 Şubat 2015 Cumartesi

Anlar - Yaramazlık yapma kapı

Dün eve geç geldim ofisten.
Baban erken geldi uzun zaman sonra işten.
Bu aralar yoğun çalışıyor... Kendimi kandırmayayım aslında hep yoğun çalışıyor...
Seninle vakit geçirdiğinde dolu dolu geçirmeye özen gösteriyor.
O yüzden onun yokluğunu pek hissetmiyorsun bu anları içi dolu olarak yaşadığınız için.

Baban anlattı ama gözümde öylesine canlandı ki... Yazayım istedim.

Kapıyı kapatmışsın, kapı kapanmamış ve açılmış üzerine doğru.
Sonra demişsin ki; kapıııı yaramazlık yapma. Kapan. 

İçeri girer girmez baban bana dedi ki;
Mina sana çok benziyor, senin gibi eşyalar ile konuluşuyor.

Çok hoşuma gitti. Ben 33 yaşındayım sen henüz 2'nde.
33 yaşındaki kadın eşyalarda konulur mu?
Konuşur, içinde ki çocuk ve kendi çocuğu aynı yaştaysa eğer.

Seni seviyorum bebeğim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder