9 Şubat 2015 Pazartesi

Anlar - Hiç Gomit !

Bazen istemediğim şeyler yapıyorsun.
Bunu yapıp bir de üzerine gülüyorsun.
Keşfediyorsun dünyayı.Hiç kızmıyorum sana.
Bir anne olarak da gerektiği zaman otoriter olmalıyım sana karşı.

Mesela geçen gün ısırdın elimi.
Tepkimi merak ediyorsun.
Tepki vermedim, sonra tekrar ısırdın ve güldün.
Ben surat ifademi hiç değiştirmedim ve "Mina, bu yaptığın hiç güzel değil, canım yandı" dedim.
Hiç komik değil diye ekledim.

Sen de dedin ki;
Anneeeee hiç gomit!
Sonra da kahkaha attın.


Hiç gommit derken böyle yapıyorsun, bir gözün kapalı, muzip bir bakışla : anneeeee hiç gommit! 


Hiç kelimesinin olumsuzluk anlamı kattığını bilmeyişine aşık oldum ben.
Ben yine surat ifademi bozmadım, sonra mutfağa gittim, güldüm ve geri döndüğümde başka bir şeyi bahane edip sana sarıldım sıcacık.

Anneler otoritelerini korumalıdır değil mi!
Kötü hareketler durdurulmalıdır, ne kadar tatlı olsan da!

Hayat sana çoook gomit olsun bebeğim.

öpücükle,
annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder