12 Mart 2013 Salı

Emzirme Odası

Bir filme güzel isim olmaz mı?
"Emzirme Odası".
Bence olur.Belki ben çekerim bir gün bu filmi.
Emziren anneleri konu eden bir film.
Herkesin hikayesi farklı.
Bir odada sıkışıp kalıyorsun ve emziriyorsun.
Çok tuhaf ve komik bir an bence.

Mina'nın birinci ayı dolmuştu ve 1 Şubat'ta doktor kontrolüne götürdük.
Kan alacakları için aç olması gerekiyordu.
Hastaneye aç götürdüm.Muayene,doktora sormak istediğim sorular derken epey vakit geçti.
Hastaneden çıkarken ağlamaya başladı.
Hem de ne ağlama.
Emzirme odasına gidip, besleyecektim.
Odada bir anne daha vardı.Anne, bebek, bebeğin ablası ve anneanne.
Kaç aylık olduğunu sordum, ne zaman doğduğunu sordum, ismini sordum, ablasının yeni bebeği kıskanıp kıskanmadığını sordum, kullandığım ve çok memnun kaldığım, lohusalığı kolaylaştıran ürünlerden bahsettim.
Bazen dur durak bilmeden konuşuyorum.
Ya ben çok sıcak kanlıydım, ya da kadın çok soğuktu.
Bence kaynaşmalı insanlar emzirme odasında.
Ne bileyim, ben öyle düşünüyorum :)

Bol sütlerle,
dinamikanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder