11 Mart 2013 Pazartesi

Hadi Gülümse, Bulutlar Gitsin


Bu yazı, bu şarkı ile tavsiye edilir :)
http://www.youtube.com/watch?v=d4ft2DQdTQc
MFÖ - Güllerin İçinden

Gülümsemek nasıl bir ilaçtır?
Bunu bir kaç yıl önce keşfettim.
Kendimi kötü, sıkıntılı, halsiz, berbat, acılı-ağrılı bir durum içinde hissediyorsam gülümsüyorum.
Ben oldukça ağlak bir insanım aslında.
Çok duygusalım ve kötü olaylardan çok çabuk etkilenirim.
Ağlarım.
Bunu gülmek kadar da doğal bulurum.
O yüzden ağlıyorsam, ağladığımı gizlemem mesela.
Sonrasında da gülmeye başlarım zaten.

Gülümsediğin zaman kendini iyi hissedersin.
Zor durumda olduğunda da gülümseyebilmektir aslolan.
Doğum fotoğraflarına baktım ve doğum dalgalarını hissederken bir çok  fotoğrafta gülümsediğimi farkettim
Bunun o kadar çok faydasını gördüm ki.
Tavsiye ederim.
Gülümseyin çok üzgün, ağrılı, hasta olduğunuz anlarda...

gülerek, gülerek gel bana gel !
dinamikanne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder