31 Aralık 2013 Salı

2013'ün Son Yazısı

2013...
Benim için en muhteşem yıl...
Muhteşem bir doğum hikayesi ile hayatımıza girdi Mina...
Öyle mutluyum ki...
Sen yokken ne yapıyormuşuz canım kızım diye düşünüyorum, sonra bunu düşünmekten vazgeçiyorum...
Her an değerlidir çünkü...
Belki o sensiz anları yaşamasaydım, seninle geçirdiğim anların kıymetini böylesine bilemezdim...
Sen beni çok daha iyi bir insan yaptın.
Gönlüm, tüm dünyanın çocuklarını sevebilecek kadar geniş artık...
Az önce doğum videolarını izledim de, gerçekten harika bir doğum hikayemiz var...
Noel babalı çorabı olan doktor mu dersin, hastane odasında duş alıp kendine gelmeye çalışan teyze mi dersin, şampanyalar nerede diye sorduğumda sana şimdi bi serum patlatacağız diyen teyze mi dersin, duyup hastaneye koşan alt komşu mu dersin...
Cümbür cömaat...
Ben hep güneşli bir günde doğum yapmak istemiştim.
Bahar güneşi vardı sanki seni dünyaya getireceğim gün.
Yılbaşında da öyleydi...
İç ısıtan cinsten bir güneş...
Şu anda kar atıştırıyor :) ve ben ne kadar şanslı olduğumuzu düşünüyorum bir kez daha...
İyi ki doğdun kızım...
Ama aslında iyi ki doğduk kızım...
Çünkü, biz seninle tekrar geldik bu dünyaya...
Hoşçakal muhteşem 2013...
Hoşgeldin olağanüstü 2014!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder