4 Aralık 2013 Çarşamba

Bana bir oğlan lazım, o da bu gece lazım!

Bir oğlan doğurmalıymışım.
Mina'nın kuzeni Alper (12 yaş) söylüyor bunu.
Bir ablam hamile ve oğlu olacağını öğrendi dün.
4 ablamın her birinde 2'şer çocuk oluyor bu yeni oğlanımız ile birlikte.
Mayıs ayı gibi gelecek kendisi.Zamanında ve sağlıklı olarak gelsin.
Hal böyle olunca, kız-erkek sayısını eşitlemek için bir oğlan doğurmam gerekiyormuş.
Emir büyük yerden :)

Elif ve Alper'in yaşları birbirine yakın iki kuzen.
Kız olunca Elif , erkek olunca Alper seviniyor çoğunluk bizde diye.Skorlar yazılıyor, çiziliyor.
Ama ikisi de tüm kuzenlerine karşı müthiş ilgililer ve yardımcılar.

Çok seviyorum çocukları, enerjilerini...
Şu doğum süreci yok mu, işte bu korkutuyor beni.
Hamileyken de öyleydim ben.
"Nasıl doğuracağım" diyordum.
Sonra şöyle düşündüm.
"Hiç bir uçak havada kalmamıştır Tuğba, elbette öyle ya da böyle çıkacak"...
O zaman rahatlamıştım, korkmamaya başlamıştım.
Son aylarda şu kadar sonra karnımdaki çocuk, yanı başımızda yatacak diyordum.
Erken doğum olduğu için o süreçte bekleme stresi yaşamadan doğuruvermiştim.
Öylece oluverdi.

Bugün bir arkadaşımla konuşuyordum.Şöyle bir noktada buluştuk.
İkinci çocuğu birinci çocuk için yaparım.Birinciyi kendim için yaptım :)

Ben beşinciysem, kimin içindim? Sanat için miydim yoksa ?

Sağlıkla ve kolayca gelsin oğlumuz.
Annesini üzmeden, kolaylıkla büyüsün.

Bizim hayatımızın en güzel varlıkları aşağıda.
Fotoğrafları bulmaya çalışırken, küçüklük hallerini de gördüm.
Ne çabuk geçiyor vakit.
Ne çabuk gerçekten !


                                                           Narinç'ten Emre & Elif


Seçil'den Arhan & Alper


Şefika'dan Duru & Damla

                                   
                                              Türkan'dan Eliz & Kardeşi ( Mayıs'ta geliyor)


                                     Tuğba'dan Mina (  tek çocuk olmak bir harika dostum :)

Nice güzel günlere hepbirlikte,
dinamikanne


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder