14 Şubat 2014 Cuma

İş Değişikliği I Mindshare Yolculuğumun Sonu

Bu yazı bu şarkı ile tavsiye edilir...
Estrella Morente güzel sesi ve dansı ile uğurlasın beni...

"Ben sabahları severim oldum bittim,
Sabahları, çocukları, bütün başlangıçları..."

Necati Cumalı'nın bu dizeleri pek severim.
Hayatı özetliyor benim için.

Sabahlar güzeldir, yenidir...
Çocuklar bu hayattaki en güzel şeydir.
Geriye bir de yeni başlangıç yapmak kalıyor, ben hep yaparım yeni başlangıçlar hayatın içinde...
Şimdi de daha büyük bir yeni başlangıç yapmakta sıra...

10 yıldır çalışmakta olduğum ofisimden ayrılıyorum.
Bugüne dek onlarca veda maili ,onlarca yeni gelenlere hoşgeldin maili okudum.
Şimdi sıra benim veda yazımda...

Toplamda 3 güzel ekipte çalıştım.
Bir sürü hayat hikayesine tanık oldum...
Paylaşmayı seven biri olarak, bir sürü kişi de benim hikayeme tanık oldu.

Burada büyüdüm sanki.
Hayata dair,pek çok güzel ve kötü şeyi burada çalışırken yaşadım.
Evlendim,ölümden döndüm,anne oldum...
Ve daha fazlası elbette...
Ancak şu 3 şey; insanın hayatını değiştiren dönüm noktası.

Özetle; Mindshare benim 10 yılım.
Geriye baktığımda bana her anlamda pek çok şey katan insanla çalıştığımı görüyorum.

10 yıldır aynı yerde çalışıyorum ben.
Genç yaşımda katıldığım Mindshare'den yolun yarısını tamamlamama 3 kala ayrılıyorum.
Pek çok şey demek aslında bu 10 yıl benim için.

Üniversiteyi bitirdiğim yıl, başka bir medya ajansı ile görüşmeye gidecektim ve ablamın yanına uğramıştım.

O dönemde, ilk çalışacağım grubun direktörü  "ne işin var o ajansta, gel burada başla" dedi ve pazartesi Mindshare'liydim artık.
Giriş, o giriş...
Bilenler bilir, tek kelime ile "rüya takımıydı" o ekip.
Çok güzel bir ekiple başlangıç yapmıştım medya planlama sektörüne.

İkinci çalıştığım gruptaki "sarışın" kadın, ışık kadınlardandı benim için.
İş disiplinimde, hayata bakış açımda öyle çok katkısı var ki...

Ve son çalıştığım grupta ise "make today delicious" mottomuz oldu.
Her günü daha lezzetli kılarak çalıştık.
Yeni bir  "rüya takımı" oluşmuştu...
Tüm arkadaşlarım öyle kıymetli ki benim için...

Şimdi Mindshare yolculuğumun sonuna geldim.

Yola grup şirketi olan Mediacom ile devam ediyorum.
Bildiğim, güzel insanların olduğu bir yerde devam edeceğim...
Kim bilir yeni ajansımda çalışırken hayata dair neler değişecek...

Her zaman desteğini yanımda hissettiğim güzel insanlar...
Herkese çok teşekkürler!

Sevgililer gününde son günüm...
Sevgiyle ve ışıkla kalın,

dinamikanne


Tanıştırayım; Bu momiji Upendo.Kızıma aldığım doğum günü hediyesi.Benimle birlikte hep, geziyor, anı biriktiriyor.Çalışma masamdan son bir kare :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder