5 Şubat 2014 Çarşamba

Öpücük

Bu yazı bu şarkı ile tavsiye edilir. 

Öpücük...
Bence kelime itibari ile enerji dolu bir kelime.
Öpüyorum, öptüm; daha yumuşatıyor bu enerjiyi...
Öpüldün, sevimsiz ve samimiyetsiz geliyor bana.

Ablam beni küçükken öpücüklü sevgilim diye severdi.
Öyle hatırlıyorum, ya da bunu ben mi uydurdun bilmiyorum.
Şimdi bu yazıyı yazarken küçükken oyuncaklarıma söylediğim bir şarkı geldi aklıma.

"Öpücüklü sevgilim,
Sana gönül vermedim,
Sana gönül verseydim,
Ne yapardım ben!"

Niye böyle bir şarkı yazmıştım onu da anlamadım ya, neyse.
Müthiş bir hayal gücü çocuğu olduğumu söylememe gerek yok sanırım.

Öpüşmek samimiyet gerektirir.Biz sıcakkanlı insanlar olarak şapur şupur öpüşürüz.
İş hayatında ilk tanıştığımızda el sıkar, ikinci toplantıda şapur şupur olmuşuzdur bile...
Ben seviyor muyum diye düşündüm başkaları ile öpüşmeyi.Çok az tanıdıklarımla öpüşmeyi sevmiyorum, iyi tanıdıklarımla öpüşmeyi ve daha da çok sarılarak öpüşmeyi seviyorum.
Özellikle Mina doğduktan sonra daha az öpüşgen bir insan oldum.
Şu mikrop belası nedeni ile...

Farklı öpücük stilleri vardır.
Ben yeğenlerimi kokulu&gürültülü öpüyorum.Öperken; mmmuuaahh diye ses çıkacak ve onların kokularını içine çekeceksin.
Canavar gibi mi gözüktüm:))
Böyle öpmeyi onlara da öğretiyorum.
Mina'ya daha var, biraz daha büyüsün:))

Ablam da kendi kızları Duru ve Damla'ya öpüş mü kokiş mi derdi.
Cevap öpüşse öper, kokişse boynundan koklardı.

Bir de en sevdiğim oyunlardandır.
Yanaklarını iki elinle kapatırsın ve "sakın ama sakın beni öpmeeeee" dersin.
Çocuklar söylenenin aksini yaptıkları için ellerini yanaktan var güçleri ile çekmeye çalışırlar ve sonra öperler.

Mina, öpmeyi öğrendi bu ay.
Tombik ellerini dudaklarına götürüyor mmmmmmuuuuaaaahhhhh yapıyor ve ellerini sana doğru gönderiyor.
O öpücükler havadan yavaş yavaş geliyor, konuyor yanaklarına...


                                          Örümcek adam öpücüğü Mina&Baba

Yakın zamanda temaslı öpmeyi de öğrendi.
Yanaklarına yapışıyor, ses çıkartarak mmmmuuaaahhhh yapıyor.
O temas yok mu?
Bence dünyada ki pek az şey, bu temas kadar güzel.
Ve Mina'nın bizi öptüğü o an...
Evlat öpücüğü, dünyadaki en güzel öpücük...
Kimse, onun kadar güzel öpemiyor...
Bu aralar danslı öpücük çalışması yapıyoruz.
Dans ederken öpüşmeyi öğreniyor Mina.

Sevdiklerinizle bol öpücüklü bir gün olsun, 
Öpücükle, 
dinamikanne


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder