3 Şubat 2014 Pazartesi

Sömestir Aktiviteleri


Sömestir tatiline giren bir çocuğum yok bir kaç çocuğum var.
Yeğenlerim için plan program hazırlamalı diye düşündüm ve bir ajanda çıkarttım.
Onlar genellikle teyzeler turu yapıyorlar ve hepsi 4 teyzede dönüşümlü kalıyor.
Bir kaçı aynı anda kalınca ev yıkılıyor zaten.
Yakın yaş grubundakiler kız-erkek çatışması yaşıyor.
Bir iyiler, bir kötüler yani.

Benden önce ablamda kaldılar.Ablam 2 kendi çocuğu olmak üzere 5 çocuğa baktı o dönem.
Bu 2 kilo sütün açılması ile aynı anda bitmesi, bol gürültü, 5 kafadan ses demek.
Tur bana devretti ve önce Elif (11) geldi, o bizde 2 gece kaldı.
Alper (13) beni her gün sektirmeden 9 kere aradı.Teyze gel beni al, teyze ben geleyim, teyze beni Fatih abim alsın, teyzem Mina'yı çok özledim gelmem lazım...
Tamam bunların hepsi doğru ama özellikle Elif ile bazen süper iyi bazen düşman oldukları için önce Elif'in bize gelmesi Alper'i çıldırtmıştı.

Neyse, sonra Alper'de geldi bize Cuma günü.
Akşam eve geldim, üzerime jean çektim, soğuğa rağmen attık kendimizi sokağa.
Elif, Alper, Mina, ben...
Önce motorla Beliktaş'a geçtik, oradan da Nişantaşı'na.
Fatih geldi, çocukları Harbiye'ye götürdü.
Hedefimiz; Stomp

Stomp performansını Elif ve Alper birlikte izledi, biz de Mina ile Nişantaşı'nda takıldık.
Fatih çocukları sahneye bırakıp geldi ve Mina'nın gittiği ilk restaurant olan Sushico'ya gittik.
                                 Nasıl tutuyorduk bu stickleri :)

Momiji Upendo'da bizimleydi.
Benim favori yemeğim kuşkonmazlı dana etini çok sevdi Mina.
Mmmhhmmmaaa diyerek ve kafasını iki yana sallayarak yedi.


Sonra çocukları almaya gittik.
Alper ve Elif ne çok mutluydu.
Performansı anlatıyorlardı.

                                         Ne de çabuk büyüdüler benim canlarım.

Kırmızı halıda fotoğraflarını çektim.


                                              Stomp performansı sonrası

Kanka pozu verdiler, bir önceki teyze turunda ablamı oldukça yormuşlardı, bu güzel pozu hem anneleri hem de teyzeleri çok beğendiler.
Artık bir söz vermişlerdi; çok iyi anlaşacaklardı.
Bir de bana ve Mina'ya çok teşekkür ettiler, havanın çok soğuk olmasına rağmen onlar için dışarıya çıkmıştı Mina.



Tadelle macerası var ki bunu Alper'den dinlemek lazım.
Sponsorlardan biriymiş ve ürün dağıtımı yapıyormuş.
Alper bu durur mu; dağıtım yapan kızın çevresinden gelip geçiyormuş, böyle olunca da her seferinde tadelle almış.
Bunu da büyük başarı hikayesi olarak anlatıyordu.Hem de çok eğlenerek.
Biz de dinlerken eğlendik.
Biz de nasiplendik bu tadellelerden.
Sonra karınları acıktı.
Ne yersiniz dedik, kokoreç dediler.
Zaten o saatte fastfood dışınca açık restaurant bulmak pek mümkün değildi.
Kokoreç ve midye yediler.
Gece eve geldiğimizde 12:00 yi buluyordu.
Mina, 3. uykusundaydı.


                                        Mina uyur, diğerleri karnını doyurur.

Ertesi gün başka bir programımız vardı.
Kidsmondo'ya gidecektik.
Trump Tower'sa gittik.
Hava yine buz gibiydi.
Burası çocuk cenneti.
Avm'lere karşı bir anne olarak ille de Avm diyenlerin çocuklarını buraya götürmesini öneririm.
En alt kat çocuk alanı ve oldukça güzel.
Bir sürü de aktivite var.


Kidsmondo'da çok kuyruk olduğu için, hafta içine bıraktık.
Çocuk alanında takıldık.
Akşam eve geldik, kendimi çok yorgun hissediyordum.
Mina'yı yıkadım hemen, bu banyo 13. ay banyosuydu.


Mina'yı uyuturken çocuklara akşam yemeği menüsünü söyledim ve onlardan pişirmelerini rica ettim.

Fatih abileri mentörlüğünde akşam yemeğini hazırladılar.
Elif pirinç pilavını, Alper ciğeri pişirdi.
Nefisti.
Çocuklara sorumluluk vermek gerekiyor.
Mutfak kirlensin, tavalar yansın hiç sorun değil.



Pazartesi günü; sabahtan hep birlikte evden çıktık.
Mina evde kaldı bu sefer.
Ben ofise geçtim, Fatih abileri Kidzmondo'ya bıraktı onları.
Akşam alacağız.

Sırada akvaryum, sinema, tiyatro aktiviteleri var.
Ah bir de cats müzikalini ekleyebilseydik ne harika olurdu.

Bende her yaş grubundan çocuk olduğu için, bu 2 yavruyu evlerine gönderip başka 2 yavru alacağım.
Onların yaşları daha küçük ve onlara uygun çok güzel aktiviteler var.
http://istanbulforkids.com/ sayfası toparlamış bizler içim.Teşekkürler olsun onlara.

Bu aralar bir de sirk gösterileri var.
Ben çocuklara şu videoyu izlettim ve sirke gitmek istemiyorlar.
Önce biz bilinçlenmeliyiz, sonra onlardan bunu beklemeliyiz diye düşünüyorum.
http://www.izlesene.com/video/benim-bir-dostum-var/7183936

Ben çok önemsiyorum sömestir tatilini.
Çocuklar çok fazla ders çalışıyorlar, kafalarını boşaltmaları ve oyun oynamaları gerekiyor.
Gerçekten tatil yapmaları gerekiyor ki okul zamanında da ders yapabilsinler.
Onlardan daha heyecanlı oluyorum ben.
Hep bir program, hep bir aktivite.
Onların yüzündeki minicik bir gülümseme, benim cennetim oluyor.

Sevgiyle,
dinamikanne


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder